Valul de infecții respiratorii a „înroșit” liniile serviciului ALOPEDI

Aproape 3.700 de apeluri în primele trei luni ale anului

Valul de infecții respiratorii a „înroșit” liniile serviciului ALOPEDI


Serviciul clujean de telemedicină ALOPEDI – 0364917 a fost apelat, în doar trei luni, de aproape 3.700 de părinți cu copii bolnavi.

Infecțiile respiratorii au fost printre principalele motive pentru care părinții au apelat la ajutorul medicilor, dar din ianuarie și până în martie au fost foarte multe apeluri care au vizat erupțiile cutanate ale copiilor.

Valul de infecții respiratorii a „înroșit” liniile serviciului ALOPEDI. Aproape 3.700 de apeluri în primele trei luni ale anului

ALOPEDI – 0364917, serviciul de call center gestionat de Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii din Cluj-Napoca, a fost apelat în primul trimestru al anului 2024 de aproape 3.700 de părinți.

Potrivit analizei făcute de Consiliul Județean Cluj, care are spitalul în subordine, majoritatea apelurilor, mai exact 76% dintre acestea, s-au finalizat cu recomandări ce au permis îngrijirea copiilor la domiciliu, iar părinților li s-au explicat care sunt semnele la apariția cărora trebuie să se adreseze medicului.